|
Li gorî rêziknameyên nû, dema ku medyaya civakî ji bo derman dimeşîne, divê hûn pê ewle bin ku: nûjenan bi awayek têgihîştî, zelal û zelal ragihînin; tenê li ser rastiyan bisekinin, I.E. Ji peyvên wekî pisporê herî baş, dermanê herî bi bandor, alavên herî nûjen, saziya herî baş a bajêr dûr bixin; xwe bi pêşbaziyê re hevber nekin; bandorên taybetî û dema ku nexweş dikare wan bi dest bixe garantî neke; dev ji îqnakirin û îqnakirina karanîna karûbaran berde; tu fonksîyon, taybetmendî û taybetmendiyan ji cîhaza bijîjkî re venebêjin ku dibe ku wergir bixapîne; Berî û piştî dermankirinê wêneyan bikar neynin, ji ber ku ew dikarin wekî sozek encamê werin fêm kirin; di reklaman de agahdariya li ser hilber, hilberîner û hişyariyan vedihewîne.
Wêneyê bijîjkî di Wêneyê bijîjkî de di reklamê de her weha hêjayî gotinê ye ku guh Lîsteya E-nameyê B2B ertina rêziknameyê di reklamê de - di nav medyaya civakî de jî - karanîna wêneya bijîjkî vedigire. Berî ku rêziknameyên nû werin derbas kirin, di peyaman de pir caran aktor an modelên di kincan de têne xuyang kirin, ku armanc ew bû ku baweriya bi peyamê zêde bikin. Heya nuha, çalakiyên weha qedexe ne - reklamek nikare kesek bi cil û bergek bijîjkî ya taybetmendî an bi taybetmendiyên ku bi vê koma profesyonel ve girêdayî ne destnîşan bike.
Ji etîka bijîjkî ya di civakî de Koda etîka bijîjkî ya di medyaya civakî de, prensîbên ragihandinê yên di medya civakî de ji bo pîşesaziya bijîjkî jî hewce dike ku nepenîtiya daneyên nexweşan biparêze. Heya ku hûn razîbûna wî negirin, ti agahdariya ku dê kesek destnîşan bike, nabe ku di post an çîrokan de were parve kirin. Dema ku hûn çalakiyên di medyaya civakî de ji bo pîşesaziya bijîjkî dimeşînin, divê hûn jî ji bîr mekin ku bi guncan dîmenên drastîk nîşan bikin, mînakî. Yên ku bi gelemperî şok têne hesibandin, ku xwînê nîşan dide hwd. Peyam ji bo hişyarkirinê ye û dihêle ku wergir bixwe biryarê bide ka ew dixwazin naverokê bibînin an na.
|
|